zaterdag 1 juni 2013

Binnenkijken - Madelon 'Mijn favoriet'

Madelon Oudshoorn Spaargaren is een groot inspiratie bron voor mij. Zij schittert niet alleen in woonbladen, maar ook op televisie. Ik was altijd benieuwd hoe de 'welgestelde' mensen uit Nederland leefden. 
Met het programma 'Fortuinlijke Vrouwen' kreeg ik de mogelijkheid om een glimp op te vangen hun leven. Fortuinlijke vrouwen is een realityserie waarin je de exclusieve levensstijl krijgt te zien van vier welgestelde Nederlandse vrouwen. Hierin kwam Madelon ook naar voren. Ik was meteen verliefd op haar woning en het werk dat zij deed. Jij weet vast wel waar ik iedere woensdagavond zat. Thuis, vast gekluisterd aan mijn televisie. 

In dit programma was te zien hoe deze ondernemende vrouwen leefden. Ze wonen in prachtige huizen, rijden in peperdure auto's en dragen mooie kleding. Naast hun gefortuneerde leven hebben ze allemaal een persoonlijk verhaal te vertellen en geven zij ons de gelegenheid om dat te zien in alles wat hen bezighoudt: families, vriendschappen, vakanties, carrières, huizen en hun kroost. Ik vond het vooral een interessant en boeiend programma. Het gaf mij meer inspiratie en liefde voor interieur. 


Naast het programma 'Fortuinlijke vrouwen', kwam de woning van Madelon ook in de schijnwerpers bij het programma 'Huizenjacht'. In dit programma wat dagelijks rond etenstijd te zien is, laten zij ook altijd één droomhuis in Nederland zien. Daar viel natuurlijk ook het prachtige grachtenpand in Amsterdam van Madelon Oudshoorn Spaargaren onder. Ben je benieuwd naar hoe haar interieur eruit ziet? Kijk dan snel naar de afbeeldingen die hieronder volgen. 

Het zal je ook niet verbazen dat Madelon een eigen bedrijf heeft in interieur. Mos Interiors. Dat staat voor Madelon Oudshoorn Spaargaren, maar ook voor 'Moods', 'Ontwerp' en 'Styling'. Madelon, de oprichtster van Mos, heeft veel projecten in huizen, kantoren, restaurants, boten en jachten. 
Er wordt over alles nagedacht. Van de indeling, sanitair en de keuken tot en met de finishing touch. Hier valt ook de restyling van een huis onder. Haar gevoel voor stijl en inrichting ontwikkelde ze al van jongs af aan. 

Wat ik zo mooi vind aan haar eigen woning is dat je veel natuurlijke en culturele stijlen door elkaar ziet. Dat maakt haar huis zo bijzonder. En dat is ook iets waar mijn passie ligt. Het verzamelen van mooie culturele interieur stukken. Dat is iets wat ik graag met jullie wil delen op mijn blog! 

Ben jij benieuwd hoe haar werk eruit ziet of haar woning op een filmpje? Klik dan op de groen gekleurde links en proef haar passie voor interieur! 

Liefs, 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten